Als wendbare ondernemer ben je in staat snel en adequaat op kansen en bedreigingen vanuit je omgeving te reageren. De definitie van wendbaar zijn? Er bestaan veel termen die linken aan wendbaarheid: agile, flexibiliteit, veerkrachtigheid en meebewegen. De wereld om je heen verandert in een rap tempo. Weet jij wat je kan verwachten en hoe je onverwachts omgaat met veranderingen? Door mee te bewegen blijf jij juist op koers en dichtbij je doelen. Gaat het niet rechtsom, dan wel linksom. Hoe wendbaar ben jij als ondernemer?
Lees meer over wendbaarheid
Zo zorg je voor een flexibel en veerkrachtig bedrijf
Een wendbaar bedrijf beweegt makkelijk mee met nieuwe marktontwikkelingen en kan snel inspelen op tegenslagen. Door te zorgen dat je bedrijf flexibel en veerkrachtig is, is je bedrijf altijd toekomstproof! Maar hoe zorg je dat jouw bedrijf wendbaar is en blijft? Lees in dit blog onze vijf tips voor een wendbaar bedrijf.
Hoe blijf je wendbaar als ondernemer? 5 tips!
Veranderingen binnen je onderneming, situaties van buitenaf die je niet hebt voorzien of juist kansen die zich aanbieden. Beweeg je mee? Ja? Fijn, dan ben je goed op weg. Maar weet jij hoe je wendbaar blijft in tijden van onrust? Wij geven hier tips waarbij de vraag centraal staat: hoe beweeg je mee met veranderingen en hoe ga je door met ondernemen?
Met een AOV blijf je wendbaar

Heb je weleens aan een arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) gedacht? Daarmee kun je zorgeloos blijven ondernemen. Met een AOV krijg je namelijk niet alleen geld op je rekening gestort bij arbeidsongeschiktheid, we helpen je ook wendbaar te blijven en te voorkomen dat je arbeidsongeschikt raakt. Daarom staat er altijd een team van specialisten voor jou klaar, die je helpt de juiste balans te vinden. Zo kun je met een AOV hulp inschakelen van een arbeidsdeskundige wanneer je overwerkt dreigt te raken. Raak je toch arbeidsongeschikt door een ongeval of ziekte? We helpen je met je re-integratie, zodat jij zo snel mogelijk weer door kunt gaan met ondernemen!

Benieuwd wat een AOV in jouw situatie kost en wat het je oplevert? 
Lees hier meer over een AOV
.

Wij helpen je graag
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":false,"BA_C_PIBB":false,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }