Als ondernemer versta je je vak. Jij wordt gevraagd omdat je een specialist bent, je kent de markt door en door en je weet als geen ander wat het woord professional betekent. Tot het moment dat het even niet meer lukt. Je krijgt klachten en raakt misschien arbeidsongeschikt. Dat heeft niet alleen impact op jezelf maar ook op je bedrijf. Wie ondersteunt je om dit te voorkomen? Wat heb je nodig? Een arbeidsdeskundige kijkt op basis van de hulpvraag welke begeleiding het beste bij jou past en zorgt voor een intakegesprek. Na het intakegesprek wordt een plan van aanpak gemaakt of invulling te geven aan begeleiding op maat.

Wat zijn de stappen?
  1. Bel je contactpersoon via 030 278 03 35.
  2. Bespreek je situatie.
  3. Definieer jouw hulpvraag.
  4. Je contactpersoon bespreekt met je wat de mogelijkheden zijn.
  5. Als een arbeidsdeskundige nodig is, wordt deze direct ingeschakeld voor advies.

De arbeidsdeskundige hield mij een spiegel voor: ik kreeg nieuwe inzichten. Daarna heb ik mijn werk- en privébalans aangepakt. 

Ondernemer over preventieve hulp door een arbeidsdeskundige

Wat kun je verwachten als je belt met je contactpersoon?

Als ondernemer is het belangrijk dat je goed in je vel zit. Iedereen heeft wel eens een periode dat het minder gaat. Tegelijkertijd is het belangrijk dat je niet te lang wacht met het zoeken van hulp. Trek dus gewoon bij ons aan de bel als je behoefte heeft aan steun. Immers, voorkomen is beter dan genezen. Wij staan voor je klaar. We gaan graag met je in gesprek over jouw situatie. We brengen jouw behoefte in kaart en bepalen samen jouw hulpvraag of de steun die je op dat moment nodig hebt. Wij werken in een team met een arbeidsdeskundige en een medische deskundige. Vervolgens wordt er een afspraak ingepland met een arbeidsdeskundige die bij je langskomt voor een gesprek. 

Veelgestelde vragen over preventieve hulp van een arbeidsdeskundige
Wij helpen je graag
Preventieve hulp door de arbeidsdeskundige
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":true,"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"VIT_C_CHAT":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }