Het lijkt er op dat je een ad blocker hebt. Je kunt daardoor niet kiezen welke cookies wij plaatsen. Daarom plaatsen wij alleen de functionele cookies.
Als er iets vervelends gebeurt – zoals brand, inbraak, ongeval of ziekte – wil je een verzekeraar waarmee je snel en persoonlijk contact hebt. Een verzekeraar die weet wat er speelt. Als er iets is, staan onze medewerkers voor je klaar en geef je maar een gil.
Bekijk de televisiecommercial
a.s.r. verzekert je dat er meteen iemand voor je klaarstaat als er echt iets aan de hand is.
Bekijk de vlog met Sticks en Astrid
Sticks interviewt Astrid Ales. Over haar werk als letselschaderegelaar.
“We leven snel, in een digitale tijd [...]. Persoonlijk contact maakt dan het verschil.”
Wanneer er echt iets aan de hand is, wil je een verzekeraar die weet wat er speelt
We omarmen de digitale tijd, maar als je verzekerd bent dan verwacht je bij heftige situaties zoals bijvoorbeeld letselschade ook persoonlijk contact. Onze letselschaderegelaars zoeken samen met het slachtoffer naar een passende oplossing. Zo willen we helpen door te doen.
Astrid Ales is sr. letselschaderegelaar bij a.s.r. Samen met 50 collega’s doet zij mee aan de nieuwste a.s.r.-commercial met Sticks over Mensenwerk. Als letselschaderegelaar bezoekt Astrid met name slachtoffers van ongelukken die veroorzaakt zijn door a.s.r.-verzekerden. Ze streeft er altijd naar een zaak zo af te handelen, dat het slachtoffer verder kan met zijn of haar leven. Het slachtoffer staat daarbij centraal. Lees meer
Letselschade is gelukkig niet iets waar je dagelijks mee te maken krijgt. Toch kan het je zomaar overkomen. Door bijvoorbeeld een verkeersongeval, bedrijfsongeval of medische fout. Wist je dat in veel gevallen de verzekeringsmaatschappij van de andere partij dan bij je op de stoep staat? 7 dingen die je misschien nog niet wist over letselschade. Lees meer
Er is waarschijnlijk geen afdeling bij a.s.r. waar zoveel leed binnenkomt als bij de afdeling Personenschade. Mensen die door wat voor ongeval dan ook vaak getekend zijn voor het leven en die soms totaal ontredderd zijn. Voor de medewerkers van de afdeling dagelijkse kost, maar het gaat ook hen niet altijd in de koude kleren zitten. Femke de Wijs, letselschaderegelaar, deelt haar ervaringen en vertelt hoe zij vooral helpt door te doen. Lees meer
Soms is het bij schade heel prettig om samen met een expert de situatie te beoordelen. Erik Heijkamp is al 26 jaar schade-expert bij ons. In die tijd heeft hij heel wat situaties meegemaakt die de moeite waard zijn om te vertellen. Lees meer
{
"dialog": {
"homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900",
"urlChat" : "/api/dialog/Chat/",
"urlCM": "/api/dialog/Conversation/",
"urlCMReporting": "",
"tokenApiEndPoint": "/api/token/get",
"feedbackDelay": 2000,
"feedbackDelayExtended": 60000,
"greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ],
"regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$",
"readMore": "Lees meer",
"initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden",
"inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag",
"buttonText": "versturen",
"agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.",
"startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker",
"subjectPrefix": "conversatiestarter",
"chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false},
"occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft",
"promptTitle": "Chat sluiten?",
"promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?",
"Yes": "Ja",
"No": "Nee",
"chatAvailable": "Chat met ons",
"chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet",
"chatOff": "De chat is nu gesloten",
"subjects": [
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg",
"title": "Product afsluiten",
"chatMessage": "Product afsluiten",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg",
"title": "Schade melden",
"chatMessage": "Schade melden",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg",
"title": "Gegevens wijzigen",
"chatMessage": "Gegevens wijzigen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg",
"title": "Fondsen en koersen",
"chatMessage": "Fondsen en koersen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg",
"title": "Contact opnemen",
"chatMessage": "Contact opnemen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
]
}
}
{
"dialogErrorModals": {
"firstModal": {
"message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.",
"primaryBtn": {
"text": "Vernieuwen"
}
},
"secondModal": {
"message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.",
"primaryBtn": {
"text": "Naar contactformulier",
"href": "/contact"
},
"secondaryBtn": {
"text": "Melding sluiten"
}
}
}
}