Als slachtoffer sta jij bij ons centraal

Je hebt een ongeval gehad waarbij je letsel hebt opgelopen. Slachtoffer van een ongeval worden is erg vervelend. Daarom zijn wij er voor jou: bij de schadebehandeling sta jij centraal. 

Meld je letselschade:

  • Bel ons op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur: 030 257 88 03
  • Mailen kan ook: letsel@asr.nl

Wat gebeurt er als je letselschade meldt?

Gewond raken na een ongeval is ingrijpend voor jou en je omgeving. Daarom doen we heel zorgvuldig ons werk. Het kan daarom een maand of drie duren voordat je zekerheid hebt of wij jouw kosten gaan vergoeden.

  • Stap 1: Jij meldt ons jouw letselschade toon
  • Stap 2: Wij onderzoeken of wij jou een schadevergoeding uitbetalen toon
  • Stap 3: We houden regelmatig contact, ook over je medische situatie toon
  • Stap 4: Wanneer ontvang je een voorschot? toon
  • Stap 5: Samen bepalen we jouw schadevergoeding toon

Persoonlijke aanpak

Meer over het letselschadeproces
  • Hoe gaan we met jouw letselschade om toon
  • Meer over de Gedragscode Behandeling Letselschade toon
  • Tips voor jou als slachtoffer toon
  • Een belangenbehartiger inschakelen toon
  • Register van de Letselschade Raad toon
  • Jouw privacy toon
  • Meer info & downloads toon
Wil je iemand van ons spreken?
Zit je met vragen over jouw letselschadeproces?

Dan kun je ons altijd bellen. Ons telefoonnummer voor letselschade is 030 257 88 03. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ZO_C_DAV_SERVICE":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }