Adviseursplanning voor bestaande klanten

Planning adviseur voor bestaande klanten

September t/m 12 oktober

In huidige adviseursportaal:
Doorgeven gegevens hoofdcontactpersoon
- Mutaties up to date houden

Eind september 

Toegang nieuw offerteportaal via Cockpit.

13 okt – 22 nov Freeze. Geen mutaties mogelijk. Mutaties opsparen.
Eind november  - Omzetting gegevens bestaande werkgevers en werknemers naar nieuw administratiesysteem.
- Bestaande werkgevers en werknemers krijgen toegang nieuw werkgevers- en werknemersportaal.
- Opgespaarde mutaties doorgeven in nieuw adviseursportaal.
 Q4 en 2024  Doorontwikkeling portalen
 
  • Gegevens werkgever en werknemers eind november overgezet naar nieuw administratiesysteem toon
  • Geef mutaties zo snel mogelijk door in het huidige werkgeversportaal toon
  • Van 13 oktober tot 22 november kunnen geen mutaties doorgegeven worden toon
  • Geef zo snel mogelijk gegevens hoofdcontactpersoon door in het huidige werkgeverportaal toon
  • Facturering, Uw geldzaken en Rekening-courant toon
  • Eind november zijn alle contracten en polissen overgezet naar het nieuwe administratiesysteem toon
  • Eind november krijg je als adviseur toegang tot het nieuwe werkgeversportaal van je bestaande klanten toon
Planning werknemers
  • Vanaf medio oktober tot eind november kunnen werknemers geen wijziging doorgegeven toon
  • Eind november krijgen werknemers toegang tot het nieuwe deelnemersportaal toon
  • Werknemers ontvangen 2 UPO’s over 2023 toon
Voor vragen

Voor vragen over de nieuwe pensioenadministratie of over het gebruik van de nieuwe portalen, kun je terecht bij je accountmanager of je commercieel relatiebeheerder. Of je kunt gebruikmaken van het Contactformulier. Dan bellen we je terug.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true,"ZO_C_DAV_SERVICE":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }