De werkgever ontvangt eind oktober een factuur over mutaties in de periode tot 13 oktober
In de periode dat we de administratie overzetten naar de nieuwe administratie, is het niet mogelijk om een factuur te genereren. Zijn er na de laatste factuur tussen medio september en 13 oktober mutaties doorgevoerd? Dan ontvangt de werkgever op 19 oktober een notificatie, dat er in het huidige portaal, een factuur klaarstaat voor de periode tot 13 oktober. Rond 24 oktober incasseren we het bedrag, dat vermeld staat op de factuur. De factuur en het rekeningafschrift zijn te vinden in het huidige portaal. Zijn er in die periode geen mutaties doorgevoerd, dan krijgt de werkgever geen factuur.
De werkgever ontvangt een voorlopige factuur voor november
De werkgever ontvangt op 24 oktober een notificatie, dat er in het huidige portaal een voorlopige factuur klaarstaat voor de premieprolongatie van november. Die incasseren we op 1 november. Zo kunnen we ondanks de omzetting tijdig de premies van de werknemers beleggen. Ook deze factuur en rekeningafschrift zijn te vinden in het huidige portaal.
Nieuw bankrekeningnummer
We gaan binnenkort werken met een nieuw bankrekeningnummer NL39 ABNA 0625 8796 51, ten name van ASR Betalingscentrum B.V. Op de voorlopige factuur voor november wordt het nieuwe bankrekeningnummer al vermeld. De werkgever ontvangt van ons eind oktober een mandaatbrief met de nieuwe incassogegevens.