19 februari hebben wij het oude pensioenportaal Mijn pensioenplein gesloten.
Voor de omzetting worden de werknemers geïnformeerd over de omzetting en dat zij enige tijd geen wijzigingen via het werknemersportaal kunnen doorgeven.
Na de omzetting ontvangen de werknemers een bericht. Daarin nodigen wij ze uit een kijkje te nemen in het nieuwe werknemersportaal. Hier kunnen ze zien hoe ze ervoor staan met het pensioen en welke mogelijkheden ze hebben om het pensioen aan te laten sluiten op hun wensen.
Tussen 26 januari en eind februari ontvangen de werknemers een e-mail met een link naar hun nieuwe persoonlijke pensioenomgeving Mijn pensioen. U werknemers zien hier hoe ze er voor staan met hun pensioen en welke mogelijkheden ze hebben om het pensioen aan te laten sluiten op hun wensen. Hebben werknemers vragen? Of willen ze een wijziging doorgeven, voordat ze een uitnodiging hebben ontvangen voor Mijn pensioen? Dan kunnen ze contact opnemen met onze klantenservice[SD(1] .
Arbeidsongeschikte werknemers
De gegevens van arbeidsongeschikte werknemers zijn ook overgezet naar het nieuwe administratiesysteem. Uw klant en de arbeidsongeschikte werknemers worden hierover apart geïnformeerd.
De werknemers ontvangen elk jaar een pensioenoverzicht (Uniform pensioenoverzicht). Het Uniform pensioenoverzicht gaat altijd over een kalenderjaar. In maart ontvangen de werknemers het UPO over 2023.
Heeft u een vraag over het inloggen via Cockpit in uw pensioenportaal? Neem dan contact op met Servicedesk zakelijk via (030) 257 86 98 of stuur een e-mail naar servicedesk.zakelijk@asr.nl. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 – 17.30 uur.
Heeft u pensioeninhoudelijke vragen? Neem dan gerust contact op met uw accountmanager of uw commercieel relatiebeheerder. Of u kunt gebruikmaken van het Contactformulier. Dan bellen we u terug.