Ga naar de hoofdinhoud

Met een AOV van a.s.r. kan iedere ondernemer, met of zonder personeel, gebruikmaken van de BedrijfsBlauwdruk. Gaat het goed met jou, dan gaat het meestal ook goed met je onderneming. De BedrijfsBlauwdruk is een praktische analysemethode om inzicht te krijgen waar je nu werkelijk staat en waar je naartoe wilt met je bedrijf.

Wat is de BedrijfsBlauwdruk?

De BedrijfsBlauwdruk is een korte en krachtige analyse van de aandachts- en verbeterpunten in jouw bedrijfsvoering. De analyse wordt uitgevoerd door de onafhankelijke organisatie SuccesvolOndernemen. Iedere ondernemer heeft wel een aantal blinde vlekken of aandachtsgebieden binnen zijn of haar bedrijf. Zo zijn er aspecten binnen je bedrijf die vanzelf lijken te gaan, maar zeker ook aspecten die stroef verlopen en je zorgen baren. Samen met je coach maak je een plan van aanpak per aandachtspunt.

De BedrijfsBlauwdruk bestaat uit
  • een online vragenlijst over je bedrijf, motivatie en ervaring;
  • de BedrijfsBlauwdruk in de vorm van een persoonlijk rapport;
  • afspraak op locatie met een ondernemerscoach;
  • persoonlijk advies over je bedrijfssituatie en eventuele verbeterpunten.

 Wil je weten hoe het precies werkt? Bekijk dan onderstaande stappen (let op: dit geldt alleen voor klanten met een AOV van a.s.r.). 

Zo meld jij je aan voor de BedrijfsBlauwdruk

1. Maak een a.s.r. account aan (als je die nog niet hebt)

2. Log in op je a.s.r. account

3. Ga naar het tabblad 'Preventie'

4. Klik op 'BedrijfsBlauwdruk'

5. Meld je aan

Een deelnemer over de BedrijfsBlauwdruk
"Via a.s.r. ben ik in gesprek gekomen met een ondernemerscoach van SuccesvolOndernemen. Ik kreeg een uitnodiging om online vragen te beantwoorden over mijn bedrijf en ervaring en naderhand gingen we daarover in gesprek. Ik heb er ontzettend veel van geleerd en ben tot ongelooflijk fijne inzichten gekomen die mijn bedrijf verder hebben geholpen. Dit kan ik iedereen met een AOV aanraden!"
Zo werkt de BedrijfsBlauwdruk
Stap 1: inloggen

Er zijn twee manieren waarop je kunt starten met de BedrijfsBlauwdruk. Om je aan te melden via het a.s.r. account, volg je de instructies die hierboven in het kader staan.

Heb je geen a.s.r. account, dan kun je je ook aanmelden met een code. Om aan een code te komen kun je bellen met (030) 278 15 55 of een mail sturen naar inkomen.claim.individueel@asr.nlGa naar Mijn Ondernemersplatform en vul jouw code in.

Stap 2: de online vragenlijst
Online vul je een vragenlijst in over je bedrijfssituatie, motivatie voor het ondernemerschap, persoonlijke karaktereigenschappen, je kennis en ervaring. Met het beantwoorden van alle vragen ben je ongeveer 20 minuten bezig. Je kunt altijd tussentijds stoppen en op een later tijdstip weer verder gaan. 
Stap 3: lees het rapport met de uitkomst
Na de online vragenlijst ontvang jij je eigen BedrijfsProfiel in je mailbox. In het rapport staat een analyse van jouw bedrijfssituatie en je mogelijke verbeterpunten. Binnen twee werkdagen word je gebeld door een coach voor het maken van een afspraak om je rapport te bespreken.
Stap 4: je bespreekt de uitkomst met een ondernemerscoach
De ondernemerscoach komt naar je toe, bij je thuis of bij je bedrijf, om de resultaten van je BedrijfsBlauwdruk persoonlijk met je te bespreken. 
De uitkomsten zijn strikt vertrouwelijk

SuccesvolOndernemen hecht waarde aan het zo goed mogelijk beschermen van de privacy van haar gebruikers. Zij heeft dan ook maatregelen getroffen om te voorkomen dat persoonlijke en medische gegevens van haar deelnemers bij a.s.r. of anderen terechtkomt. Dus of je nu wel of geen gebruik maakt van dit aanbod: het heeft geen gevolgen voor de dekking of premie van je verzekering. 

Heb je vragen over de BedrijfsBlauwdruk?

De BedrijfsBlauwdruk wordt aangeboden via de onafhankelijke organisatie SuccesvolOndernemen. SuccesvolOndernemen is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00-18:00 uur. Per e-mail en voicemail kunnen 24/7 berichten worden achtergelaten. Uiterlijk binnen 48 uur krijg je een reactie op het bericht.

 

Wij helpen je graag
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenavond, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }