Gefeliciteerd met het regelen van een pensioen voor je werknemers! Nu moet je toch even zelf aan de slag. Hoewel we het jou zo makkelijk mogelijk willen maken, kom je vast nog wat zaken tegen waar je niet direct uitkomt. Daar helpen we je graag bij. Hieronder vind je alvast de belangrijkste informatie. Heb je nog vragen? Dan mag je ons natuurlijk altijd mailen of bellen. 

Regel alles online

Log in op het DoenpensioenPortaal van a.s.r. en geef je wijzigingen en informatie direct online aan ons door. Geen papieren rompslomp meer. Nieuwsgierig hoe dit werkt? Bekijk dan de handleiding hieronder.

Handleiding pensioenbeheer

Doenpensioen in het kort
  • Hoe informeer ik mijn werknemers over Doenpensioen? toon
  • Waar kan ik als werkgever advies krijgen over de keuzes binnen Doenpensioen? toon
  • Hoe voeg ik extra contactpersonen toe? toon
  • Hoe geef ik wijzigingen door? toon
  • Wanneer worden de premies geïncasseerd? toon
  • Wat gebeurt er als de incasso is mislukt? toon
  • Wanneer moet ik wijzigingen doorgeven over mijn werknemersbestand?  toon
  • Waar vind ik de hoogte van de premies per werknemer? toon
  • Waar vind ik de hoogte van de eigen bijdrage per werknemer? toon
  • Waar vind ik de gegevens van de partner van een werknemer? toon
  • Moet ik werknemers met een 0-uren contract aanmelden voor Doenpensioen? toon
  • Wat moet ik doen als een medewerker onbetaald verlof opneemt? toon
  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen? toon