Home Vitality Werkgever Geef je werknemers een activity tracker
Vliegende start voor werknemers: voucher voor activity tracker
Wat goed dat je jouw organisatie hebt aangemeld voor a.s.r. Vitality! Op naar nog meer fittere werknemers! Wil je jouw werknemers een vliegende start meegeven? Maak dan gebruik van de mogelijkheid om voor je werknemers een activity tracker te kopen.
Waarom een activity tracker?

Met een activity tracker wordt elke beweging van je werknemer getraceerd, waardoor doelen sneller behaald worden. Werknemers ontvangen zo de maximale beloning voor hun beweging. Daarbovenop komt nog een extra motivator: werknemers verdienen met beweging cashback  op hun activity tracker! In 2 jaar tijd kunnen ze het gehele aankoopbedrag van de activity tracker terug verdienen. 

Wanneer je een activity tracker via de a.s.r. Vitality app aanschaft, heb je de keuze uit uit een Fitbit Charge 4 of de Apple Watch 7. Afhankelijk van hoeveel Vitality Punten een werknemer in een maand behaalt, krijgt hij of zij de daaropvolgende maand de cashback uitbetaald.

Vitality punten per maand % cashback Fitbit Charge 5 Apple Watch 7 (41mm) Apple Watch 7 (45mm)
0 - 1.249 0%  € 0,00 € 0,00 € 0,00
1.250 - 1.999 25% € 1,86  € 4,47 € 4,78
2.000 - 3.499 50% € 3,79 € 8,94 € 9,56 
3.500+ 100%  € 7,49  € 17,88 € 19,13
Voordelen van een activity tracker

Dit zijn de voordelen van een activity tracker voor werkgevers:

  • Hoe meer je werknemers geregistreerd bewegen, hoe groter de cashback voor jou als werkgever aan het einde van het jaar op een werkgeversverzekering. Elke maand ontvang je een email met daarin een update over de status van jouw werknemers.
  • Minimaal 33% van de medewerkers moet actief zijn en een gemiddelde status zilver is nodig om in aanmerking te komen voor de cashback.
  • Een Activity tracker werkt als een regelrechte stimulans om te bewegen, het levert jouw bedrijf zo nog sneller gezondere en fittere werknemers op. Uit onderzoek van CNN blijkt namelijk dat mensen meer bewegen zodra ze een activity tracker hebben aangeschaft. Ruim 90% van de ondervraagden nam na de aankoop meer stappen per dag, maar liefst 95% ging vanaf dat moment meer sporten en zeker 56% van de mensen met een activity tracker besloot bewust meer en sneller te lopen. Als dat geen motivator is! 

Een voucher kan worden aangevraagd voor zowel een gedeeltelijke vergoeding als een gehele vergoeding van de activity tracker. De hoogte van de voucher bepaal je zelf.
Zo schaf je een activity tracker aan voor je werknemers

Zo vraag je vouchers voor activity trackers voor je medewerkers aan:

  • Download dit formulier.
  • Vul het formulier in.
  • Mail het ingevulde formulier naar betaalcodes@sparco.nl.
  • De vouchers worden gemaild naar het mailadres dat is aangegeven op het ingevulde formulier. Als werkgever verspreid je de vouchers vervolgens onder je werknemers. 
  • Vouchers die gebruikt zijn door medewerkers in de a.s.r. Vitality app worden wekelijks gefactureerd aan jou als werkgever (deze hebben een betaaltermijn van 14 dagen).
  • De vouchers hebben geen geldigheidstermijn, werknemers kunnen de vouchers onbeperkt verzilveren.
  • Werknemers kunnen maandelijks cashback verdienen.

Heb je een vraag?

Kom je ergens niet uit? Bekijk dan onze servicepagina. Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen je graag via telefoonnummer 030 - 25 74 200.
Let op: dit nummer is bedoeld alleen voor werkgevers.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":true,"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"VIT_C_CHAT":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }